2009. január 28.

Abby Lee: Hol jár az eszem? (10/5)

"Abby Lee harminchárom éves, Londonban él és a filmiparban dolgozik. Valóságos szexkalandjait részletező internetes naplójának több mint 3 millió látogatója volt, és jelenleg is több mint 200 000 olvasót vonz minden hónapban. 2006-ban elnyerte a Legjobb Brit és Ír Blog címet."

Barátnőmtől kaptam ajándékba a könyvet...hírverése nagy volt...időm kevés...plusz egyszer elkezdetem a vonaton olvasni fülkében utastársak mellett...és belepirultam egy-két mondatba..mert mi van ha látják, amit én látok...bocsi, de vizuális típus vagyok.:)
Jó tanács tömegközlekedési járművön ne olvassuk..mert az emberek hajlamosak beleolvasni abba amit olvasol...és nem vagyok prűd, de néhol túlságosan közönségesen írja le kalandjait Abby-nk...de olykor pedig nagyon unalmas. És kalandok is csak kb. 10-15 oldalanként...
Végig olvasva a könyvet olyan közép kategóriásra értékelhetem...mert nem volt nagy durranás...kicsit többet vártam ettől a könyvtől is... néha megmosolyogtunk részeket közösen a standon...hangos felolvasás közben(külföldi tengerpart..még jó hogy magyarul senki sem akar tanulni így senki sem érti)...
Néha lesajnáltam a csajt, hogy kissé szánalmas...és hogy előadja magát..miközben ő is csak egy pasira vágyik...akivel lehet, akivel szexelhet éjjel nappal..és megkockáztatom szereti is...olyan, mint minden más nő csak kicsit nyíltabban beszél vágyairól és hallottuk már, hogy Londonban ezek nagyon gyorsan teljesíthetőek is.:)
A blogjában további információk vannak, persze csak angol tudóknak:
http://girlwithaonetrackmind.blogspot.com/

Nem ájultam el tőle, de egy olvasást megér...

5 megjegyzés:

  1. már hallottam hírét a könyvnek..asszem a barátnőm is olvasta, vagy csak megvette? mindegy...szerintem szánalmas, ha valaki ennyire kitárulkozik, miközben igazából egy roncs az élete..nem ez a normális..

    VálaszTörlés
  2. hehe akkor még nem olvastad az én könyvemet :D:D:D
    akkor én is roncs vagyok? hm.. meglehet

    VálaszTörlés
  3. nah..beletenyereltem.... nem akartam a lelkedbe gázolni;) szerintem azért más, ha van egy csaj aki leírja, hogyan keféli végig fél Londont, mert az jóóó...és megint más a Te eseted..meg különben is, nem olvastam a könyvedet, mert nem adod ki (még gépen se nekem:P ) így véleményt arról nem is formálhatok:D ne vedd tehát magadra

    VálaszTörlés
  4. nekem rohadtul teccett

    VálaszTörlés