2010. március 1.

Rácz Zsuzsa: Nesze Neked Terézanyu! (10/6)


Folytatódik Kéki Kata története, miután megállították Terézanyut...és befutott a könyv és a film...megszületett a folytatás...
Kata munkát keres....pasizik...próbálkozik...melléfog...vagy mégsem...
Végig vártam vmit.....nem tudom megmagyarázni, hogy mit...de nem is kaptam meg a végére sem...kissé hiány érzetem volt...
Bár irigykedtem a nagymamájára és a kapcsolatukra...és szerettem volna ha nekem is megadatott volna egy ilyen kapcsolat.
Irigykedtem, hogy a elfutott az Óperencián túlra...én is szívesen futnék...
Összességében tetszett a történet...olyan kis egyszer olvasandó volt...nem kaptam kedvet hozzá, hogy később is elővegyem és újra átéljem a történeteket Katával...
Sajnos nem tetszhet minden bestseller nekem sem....ez van:) be kell látnom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése