2009. május 11.

Corinne Hofmann: Afrikai szeretők (10/8)

"A huszonhét éves, jómódú svájci üzletasszony kenyai nyaralása alkalmával első pillantásra halálosan beleszeret egy gyönyörű testű, megbabonázó szépségű, félig pucér maszáj vadászba. Környezete és a józan ész ellenére mindent felszámol, ami a nyugati kultúrához köti: lakást, kocsit, üzletet, kapcsolatokat, és elindul vissza, Kenyába, hogy új életet kezdjen."

Sokat hallottam már erről a könyvről is...és sokan el voltak ájulva tőle...újabb sikerkönyv...és Afrikás...jöjjön...
Az elején féltem, hogy valami szappanoperás nyáladzás lesz végig...de szerencsére olvasható volt..és elviselhetően nyálas csak szóval nem egy csöpögős szerelmes regény...a szerelem fontos momentum a könyvben, de Afrika, Kenya, az ott lakó emberek, szokások..stb nagy szerepet kapnak.
Jók a táj leírások, és a kaland elmesélések...nem mondom, hogy folyamatos figyelem felkeltés végig megtalálható, de vannak meglepő fordulatok, amik visszahozzák a kíváncsiságot.
Szóval nekem alapvetően tetszettek Corinne kalandjai a maszáj harcossal....két más világ találkozik...első látásos...
Akinek tetszett ez a könyv folytathatja a további részekkel...
Én majd ezt teszem:)

5 megjegyzés:

  1. Szia
    Ha megvan pdf-ben el tudnád küldeni nekem? És ha a folytatásai is meglennének akkor nagyon-nagyon boldoggá tennél
    előre is köszönöm: Kata (k.domonyi@richter.hu)

    VálaszTörlés
  2. szia.én is nagyon szeretném ezt elolvasni!!ha megvan pdf-ben át küldhetnéd nekem is,és a folytatást is??:)nagyon szépen köszönöm!! laczakrisztina@citromail.hu

    VálaszTörlés
  3. szia.én is nagyon szeretném ezt elolvasni!!ha megvan pdf-ben át küldenéd mind a három részt nagyon szépen köszönöm. tiboca.nagy@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia. Ha megvan pdf-ben el tudnád küldeni nekem is mind a 3 részt,nagyon szépen köszönöm. v.edina@indamail.hu

    VálaszTörlés
  5. Szia .Nagyon szeretnem mind a 3 reszt, ha elkuldened, nagyon megkoszonnem.
    nagynicolettebeatrix@gmail.com

    VálaszTörlés