2009. május 9.

Stephenie Meyer: Újhold (10/10)

"Szilaj gyönyörnek vége is szilaj, lázába pusztul el, mint tűz s a lőpor, mely csókolódzva hal meg: lásd, a méz is csömörletes, mihelyt túlontúl-édes." (Shakespeare - Rómeo és Júlia) Elérkezik Bella 18. születésnapja, ami borzalmas esemény számára, hiszen máris egy évvel "öregebb lesz" mint Edward. Túl borzalmas, ahhoz, hogy még meg is ünnepelje. Alice mégis szervez neki egy születésnapi bulit, ami balul sül el, mikor az ajándékbontásra kerül sor...

Az Alkonyat folytatását már megjelenés napján kezembe fogtam és pár nap alatt ki is olvastam..és csak most jutottam el addig, hogy elmondjam a véleményem...avagy nekem, hogy tetszett.:)
Már nagyon vártam, hogy mi lesz a folytatása a történetnek...mint egy jó sorozat úgy számláltam a napokat..majd belekezdtem titkon..(mert éppen vizsga előtt voltam és tanulnom kellett volna...de nem bírtam ki el kellett kezdenem...)
Bella és Edward szerelme határtalan és időtlen?
Edward megérdemli Bellát és fordítva?
Az írónő továbbra is izgalmasan és figyelem lekötően ír, mint az első részben...lapok 100-asával fogynak...és a történet szála gyorsan pereg a szemünk előtt..győzd elkapni. Kicsit szomorkásabb ez a rész...de feltűnik Edward (rosszfiú) ellentéte Jacob (jófiú)....ebben a részben sokszor találkoztam vele..örömöre...kicsit felé húzott a szívem, bevallom...én kicsit Jacob fan lettem...és drukkoltam szurkoltam neki...na jó és képzeletemben nagyon szexin jelent meg fiatal indián srác:)Tudom Edward tökéletes...blabla...de szemét is sokszor:D
Mindenkinek van egy lelkitársa...Bellának Edward az?Vagy talán Jacob, aki már az előző könyvben rá volt Bellára kattanva?..persze csak titkon...
Ő lesz a gyógyír a depresszióra??vagy ő a biztonságos megnyugvás??
És vajon Bella meddig játszhat a tűzzel..meddig nem esik baja??
És végül odaér ahová indul ha elmegy egyáltalán?...stb

Szóval ajánlom..nagyon jó könyv ez is...de, aki kedvet kap hozzá ..az kezdje az elején...az Alkonyattól...nem bánja meg:)
Én meg addig számolom a hónapokat...hogy a harmadik részt is a kezembe kaparinthassam..:) Kíváncsi vagyok... vállalom!!!

4 megjegyzés:

  1. hello:)
    ezt nem értem hogy az alkonyat könyvtől kezdjem el olvasni mert én a filmet nap mint nap megnézem,és most fogom megkapni a második részt!(alig várom:D)most akkor vegyem meg az első kötettett?Eszter

    VálaszTörlés
  2. mit nem lehet ezen érteni?
    egy könyv teljesen más mint egy film, és ha valakit érdekel akkor az első könyvvel kezdje, az Alkonyattal...

    VálaszTörlés
  3. Ha minden jól megy holnap megyek és megveszem a második részt.. alig várom!!!

    VálaszTörlés
  4. "figyelem lekötően ír"?
    "lelkitárs"?
    ez fájt.
    és ti írtok könyves blogot??

    hajjaj.

    VálaszTörlés