2009. május 21.

Sir Artur Conan Doyle: Sherlock Holmes különleges esetei(10/6)

A kötetben 10 rövid kis történetet olvashatunk:
  • A Wisteria-ház esete
  • A berill diadém
  • A rejtélyes küldemény
  • A Vörös Kör
  • A Bruce-Partington-terv
  • A haldokló detektív este
  • Lady Frances Carfax eltűnése
  • Az ördög lába
  • A vérbükkös kúria
  • Az utolsó főhajtás

Már régen elhatároztam, hogy nekem is kell egy kis Sherlockot olvasnom...nem lehet anélkül élni.(is)
De ez után a könyv után rájöttem olyat kell olvasnom, ami kicsit hosszabb történetekről szól:) Mert mire beleéltem volna egy-egy esetbe már vége is lett, túl gyorsan.
Nyomozások izgik...bár mondom rövidek...de lehet csak nekem..25-40 oldal:)
Viszont érthető..nem kavar bele sok nevet..gyorsan olvasható...néha ledöbbentő, hogy jéé..miket vesz észre Sherlock...nekem lehet fel se tűnne.
Összességében tetszett..történetet nem írok le..mert felesleges...a lényeg a nyomozás...hiszen ez az alap:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése