2009. május 9.

Sherry Argov: Miért a rossz lányokat veszik el a férfiak?(10/4)

" Sherry Argov Miért a rossz lányokat veszik el a férfiakat? című könyve nem éppen szégyenlős modorban megírt szórakoztató olvasmány. Olyan szellemes kiáltvány, amely megmutatja a nőknek, hogy laza, alkalmi viszonyaikat hogyan alakítsák át elkötelezett kapcsolattá. ...."

Egy segíts magadon könyv...hogyan dobták el a csajoktól a pasik magukat....hogyan javíthatjuk ki a hibákat, amiket elkövettünk...hogyan érjük el azt, hogy rossz lányok legyünk és kelljünk annak, akit éppen kinéztünk és vegyen el.:D
Szóval....elolvastam...okosabb lettem...hát...nem hinném a hibákat így is halmozom..szóval egy könyv nem változtatja meg az életem és nem lesz gyűrű az ujjamon...na jó nem ez az elsődleges cél...nekünk csajoknak nem mindig ez a célunk...jó lehet vannak akik erre vadásznak..de azért manapság a modern nő ezerszer meggondolja, hogy kinek és mikor adja be a derekát.:)
A könyvben olvashattunk vicces szituációkat, vicces meséket, hogy egy ismeretlen lány...hogy unta meg , hogy semmibe veszik és lépett...siker történetek...mondhatjuk..igazság alapjuk..passz...ki lehet próbálni és ha valakinek működnek a taktikák, amik a könyvben vannak...azt kérem jelezni:),mert én nem hiszem, hogy nagy bibliaként fogom forgatni.:D
Olvastam...okosabb lettem...mondjuk...

"A férfiak nem azt a nőt veszik el, aki tökéletes. Azt a nőt veszik el, aki érdekes."

"Amikor a nő túlzottan igyekszik a férfi általában tesztelni kezdi őt, hogy megtudja, meddig hajlandó elmenni. Elkezd "kapcsolati frizbiket" dobálni a nőnek, aztán figyeli, az milyen gyorsan rohan utánuk és milyen magasra ugrik értük."

2 megjegyzés:

  1. én is olvastam. nem mondom, hogy ahhoz igazodom, de van benne igazság.... főleg az utolsó idézetben. pont azt próbálja a pasi, meddig nyújtózhat. egyszerűen arról van szó, hogy nem kell minden szóra ugrani, a nőnek is lehet pasinélküli programja. és ha ő nem tart be dolgokat, vegyük úgy hogy nekünk sem kell....

    nem mondom hogy minden bejegyzés, minden tanács megfelelő volt, viszont nagyon sok olyan volt, amiennek lennie kell....

    VálaszTörlés
  2. hát igen láttam benne én is okos dolgokat, csak hát ezeket be is kéne tartani :D ami tudjuk hogy nekem nem megy :D

    VálaszTörlés