2009. június 30.

Dr. Csernus Imre: Bevállalja? (10/7)

Mostanában kicsit rákattantam a pszichokönyvekre...lehet már kicsit sokalljátok...de ez van:) Most éppen Csernus első könyve került a kezembe ami a televíziós beszélgetéseket tartalmazza..megjegyzem sose néztem meg egy adását sem..nekem kicsit kemény..nem ezt várom el, ha lelki problémám van, hogy leordítsák a fejem...jó van akinek lehet ez segítene...de én azért az ilyen terápiát kihagynám:)

A könyvben 10 ember beszélgetései találhatóak Csernussal...néhol kicsit gonosznak érzem..hogy ő az aki megmondja a tutit...mert vastagon szedetten olvashatjuk azt amit nem mondott ki..de erre gondolt néha kicsit kemény és a párbeszédekből is átjön a hang felemelés és a párbeszédek hullámzása....érdekes és ijesztő is egyben...mert én tuti kiakadnék ha így bánnának velem ha segítségért mennék....bár aki a tévében vállalja ezt be...az valamilyen embert rejt ahogy Csernus is mondta...többféle ember van....de a többit inkább a könyvből, mert úgy sem tudnám átadni Nektek Csernus stílusban:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése