2009. június 19.

Hugh Laurie: A balek (10/5)

A Dr House-ból ismert szarkasztikus, gúnyos hang a könyvben is megtalálható...hiszen az író Hugh Laurie...
Én a sorozatnak nagy fan-ja vagyok...és gondoltam a könyvel is így leszek...hát vegyes érzelmekkel szenvedtem át rajta magam..valahogy most annyira nem kötött le, hogy szinte már fájt...vagy csak szimplán rossz időben olvastam...a vizsgaidőszak közepén.
Erről is csak jó kritikát hallottam és olvastam mindenki el volt ájulva az egésztől...nem tudom én teljesen két lábon álltam utána semmiféle ájulás sem kerülgetett...mondom lehet az én hibám...hogy nem voltam vevő most az angol humorra...de majd ha megint lesz hozzá erőm..vagy sok időm akkor lehet megint e kezembe veszem...majd meglátjuk még...

5 megjegyzés:

  1. Ezzel nem vagy egyedül, tényleg egy szenvedés volt ez a köny...

    VálaszTörlés
  2. csak egy jó tanács: talán nem kéne bedőlni minden hatásvadász reklámfogásnak. ez a könyv színtiszta hugh laurie, akinek semmi köze house-hoz, a house-t nem ő találta ki, nem ő írja, egyszerűen eljátszik egy szerepet. mégis mi köze lenne ennek egy olyan könyvhöz, amit vagy 6 évvel korábban adott ki, mint hogy valaha is hallott volna erről a szerepről.

    VálaszTörlés
  3. Én olvashatónak minősítem, bár elég szaggatottan olvastam... Az igazán jó könyveket meg az ember letenni sem tudja... Annak ellenére, hogy voltak azért benne érdekes részek, egészében véve nem volt egy nagy szám...

    VálaszTörlés
  4. örülök, hogy nem vagyok egyedi eset aki nem dobta el az agyát a könyvtől....hát én is elég szaggatottan olvastam...de szenvedtem...nem lett a kedvencem :S

    VálaszTörlés
  5. Olvastam én is...nekem se jött be igazán. Néhol izgalmas volt, de én abszolúte nem tudom elképzelni Laurine t egy akció jelenetben, meg nagy ügynökként...Vicc...

    VálaszTörlés