2009. február 6.

Holly Hill: Luxusnyalánkság 10/8


Úgy tűnik, hogy mostanában ilyen csajos könyveket olvastam (vajon kinek a hatására?:)).


A nőt elhagyja a nagyon gazdag pasija és ott marad egy drága albérletben, munka és pénz nélkül.( valós eseményeken alapul)

Felad egy hirdetést:

„Vonzó, diplomás, intelligens, jólöltözött, 35 éves nő szeretőt keres. Darlinghurtsben lakom egy légkondicionált, kikötői panorámás lakásban. A lakásomhoz nagyon diszkrét, biztonságos, fedett parkoló is tartozik, de van megbízható autóm, és hajlandó vagyok a környező településekre is eljárni. Kizárólagosságra törekszem, ezért (elméletileg) a nap 24 órájában rendelkezésre állok majd. Egyedülálló vagyok, gyerekeim nincsenek. Nagyszerű szakács vagyok, és kérésre ínyenc fogásokat tudok készíteni. Szívesen töltöm fel a hűtőt kedvenc ételeiddel és italaiddal (nincs is jobb annál, mint elkényeztetni valakit és megvalósítani az álmait). Pszichológus végzettségem van, ezért remek hallgatóság vagyok, és nagyon élvezem a tartalmas beszélgetéseket. Társasági lény, gyönyörű, szellemes és szórakoztató partner vagyok szinte minden helyzetben. IMÁDOM a szexet, és kevés olyasmi van, amit nem élvezek. Ráadásul remekül masszírozok! A fentiekért cserébe bőkezű heti zsebpénzt kérek.”

Kiválaszt 5 férfit a jelentkezők közül és a velük való találkozásokat írj le, a férfiak viselkedését azt, hogy hogyan viszonyulnak egy fizetett nőhöz.

Drága barátnőmtől kaptam kölcsön, mert éppen abban az élethelyzetben hatalmas szükségem volt rá. Vicces és izgalmas belegondolni, hogy ezt tényleg meg lehet csinálni és ettől nem leszel prosti, mert egyszerre egy férfival "jársz", te választod ki, hogy kivel, az igaz, hogy a kapcsolat addig tart amíg ő akarja, de ezért fizet is! De csajok, most őszintén, amíg nem élsz együtt valakivel, addig nem ugyanez van? Annyi különbséggel, hogy ott a vacsorádat fizeti, nem a kezedbe adja a pénzt (mondjuk,azt olcsóbban megússzák:)). Különben amikor beszélgettem a könyvről a barátaimmal, akkor kiderült, hogy csomó embernek van ilyen ismerőse, aki ebből él.

A könyvben sokszor felmerül az a téma, hogy a férfiak tulajdonképpen miért lépnek félre?! Hogy két ember miért várja el egymástól egy életen át, hogy egymás testének a rabjai legyenek.

Ne ebbe én most nem tudok belegondolni, mert szerelmes vagyok, majd akkor gondolkodom rajta, ha már felszállt a lila köd!:)

Tehát hajrá csajok,ez is egy lehetőség!

13 megjegyzés:

  1. Bárki bármit mond: ez a Kurvaság csúcsfoka!!

    ez gusztustalan...heti zsebpénz...persze...és egyre több nő elégszik meg az ilyen hivatással, hivatásos kitartott lesz...! (van pszchiológus diplomája? éljen meg abból és járjon valakivel, de bazz, ne kurva legyen)

    VálaszTörlés
  2. de ő nem kurva :) csupán egy barátnő/szerető
    miért szted aki szeretője lesz pl egy gazdag pasinak, az nem ugyanezt kapja? csak nem pénz formájában, hanem ruha, ékszer, vacsi, nyaralás stb. csak ez legalább nyíltan megy :)

    VálaszTörlés
  3. természetes, hogy másképp gondolja egy férfi és másként egy nő!másképp fogjátok gondolni 30 és megint másként 40 éves korotokban is. a nő minél idősebb,annál nagyobb biztonságra van szüksége,és ha már elérétél egy szintre,nagyon nehéz onnan mélyre zuhanni.
    ha együtt él 2 ember és a nő mondjuk elveszíti munkáját,akkor a férfi nem tartja el?és mit vár cserébe?kaját,figyelmességet,szexet!ez is pont erről szól!mindketten megkapják azt amit akarnak,minden kapcsolat erről szól,elveszed a másiktől amire neked szükséged van!
    szerintem akinek van hozzá lelke és gyomra...szerintem sokkal megalázóbb amikor vonaglanak a lányok és bámulják őket, meg fogdossák,meg amikor 1 éjszaka 3 emberrel szexel,nekem az a kurva,mert az megalázó a nőnek.

    VálaszTörlés
  4. az is kurva...ez meg kitartott kurva:D nem tudom..és sosem fogok megbarátkozni ezzel..tudom, hogy valaki rászolrúl,és atöbbi...de mindegy:D

    megosztottak vagyunk:D

    VálaszTörlés
  5. pár év múlva majd lehet más lesz erről a véleményed :D

    VálaszTörlés
  6. lehet:D de lehet, hogy még jobban megvetem ezt a formát:D

    VálaszTörlés
  7. na majd meglátjuk :)
    de ne értsd félre sztem egyikünk sem arról prédikál, hogy ez normális, csupán hogy nem ugyan az mint ha valaki kiáll a sarokra, itt igazából nem egy kurvát hanem egy szeretőt fizetsz meg és nem ajándékokkal hanem kpvel, :)

    VálaszTörlés
  8. tudom;) nah..ez a téma már így is több figyelmet kapott, mint érdekel:D

    VálaszTörlés
  9. Aisha hosszú bejegyzésével értek egyet.... egy kapcsolatban is ugyanaz van, főleg egy olyan kapcsolatban, ami már inkább megszokás. csak más formában és máshogy hívjuk.

    VálaszTörlés
  10. :) hihi az én barátnőm :D:D:D *büszke*

    VálaszTörlés
  11. hát szerintem meg olvassátok el mert kurva jó könyv én most olvasom és a nők nem fekszenek le a csávókkal és ezért kell nekik vki ami megadja azt amit a feleségük nem..és 40-50 éves pasikról van szó...tanulságos

    VálaszTörlés