2009. április 9.

Bene Viki – Eszterlánc (10/8)


Olvastam már ajánlót itt a blogon. És a borítóra nézve, volt is elképzelésem miről van szó. Úgyhogy nem volt egy nagy meglepi, hogy két csík jelent meg :D

De az elejétől….. Mivel ajánlották, a West-endbe láttam, valami 800 forintért. Gondoltam ennyit megér. A barátomnál volt a könyv, és csak akkor olvastam, ha ott voltam, és ő nem ért rá. Ennek ellenére, nem tartott sokáig, olyan kis vékony könyv.


A főhősnőnk olyan, mint bárki más. A pasikeresés közepén. jó lenne egy pasi, csak valahogy nem bír rátalalni. Végre valakivel összefut, aki szóba jöhet. El is töltenek pár kellemes hetet. De nem úgy alakul, mint ahogy egy átlagos kapcsolatnál várnánk... Mivel mindenki "arra a különlegesre" vár. És Eszternek nem ez a srác.....

Muszáj megmondanom, hogy tetszett. Magam is meglepődtem, de tetszett, jó volt a sztori, bárkivel megtörténhet, a dühkirohanásai – néha magam láttam benne :D a poénok általában jók – már amikor nem voltak erőltetettek. Néha bizony azok voltak, azért 8 pont. Olyan, na találjak már ide is valami poént, mert különben hiányozni fog…..

Néha viszont hangosan felnevettem, a pasim felfigyelt, hogy mi van, néha elolvastam neki, néha viszont sok lett volna elmagyarázni, hogy miről is volt szó.

Nem egy nehéz olvasmány, ilyen könnyed nyári könyv (mégis télen olvastam :P ), de egy olvasást megér. Lányoknak mindenképp.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése