2009. április 20.

Vígh Anita: Szex és Budapest (10/3)

Régebben hallottam erről a könyvről, hideget és meleget kapott jobbról balról...gondoltam megnézem melyik igaz rá, melyik illik rá.
Így a könyvtárban megtaláltam a listámról ezt a könyvet is és mivel nem túl hosszú gondoltam bele fér...plusz a táskámba is:)
Mivel Budapestet nagyon szeretem reméltem meg tudok róla valami pluszt....de sajnos csalódtam megint....a könyv tényleg langyos...kissé unalmas...össze-visszacsapkodó...unalmas sorok követik lapról lapra egymást...sablonos...koppintásos...sehol egy fordulat...minden oldalon szinte újabb történet újabb cím...mintha az egész csak vázlat lenne.
Szokásos 4 barátnő...kissé koppintásos a Szex és New York-ból Ivett= Samatha? Minden könyvbe kell egy szexelő csaj?de csak egy "darab"!:D Meg a nagy szerelmet kereső, mint Charlotte a Szex és New York-ból?
Harmadik karrierista...negyedik meg a saját magyar Big-jével szenved...
Olvastam, de nem kötött le...ezért nem is értékeltem jobbra...reméltem, hogy magyar írótól kaphatunk egy kis pluszt a csajos könyvén át...de sajnos csalódás volt...nekem nem tetszett...
El lehet olvasni...de semmi maradandót nem kapunk...már nem is emlékszem a 4 szereplő nevére...ez is megvolt kategória.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése