2009. augusztus 16.

Candace Bushnell: Szex és New York (10/7)

" "Isten hozott az elveszített ártatlanság korában!... Első az önvédelem és a jó üzlet. Ámor meg elhúzhat a jó büdös francba." Íme, New York, Manhattan, a felső tízezer, a kultúrális elit világa. A kivételezettek nemegyszer botrányos szexuális szokásairól most egy kívülálló rántja le falrengető humorral a leplet. A Candace Bushnell, angol újságírónő által írt, szellemes és brutálisan őszinte kötet bemutatja azt a manhattani réteget, akik csapatostul lepik el a partikat, bárokat, klubokat. A különböző történetekben a szerző saját élményeit, tapasztalatait osztja meg az olvasóval."

A sorozaton felbuzdulva, amit már ezerszer láttam gondoltam itt az ideje, hogy megnézzem, hogy miből is indult el az egész Szex és New York őrület...
Ha csak a könyvet olvastam volna...tuti nem szerettem volna bele Carrie és a többeik karakterébe...a könyv valahogy kicsit olyan kusza volt...bár mondjuk a a szereplőknél mindig a jó sorozatos karakterek jutottak csak eszembe....jó...őket ott nagyon eltalálták...
A könyvben sok kisebb sztori ami vagy belekerült a sorozatba vagy nem vagy éppen máshogy...kicsit olyan darabos volt nekem az egész...és Carrie és Big kapcsolata is olyan lapos volt..Carrie és a kertészkedés???furaság...
Annyira a könyv nem nyerte el a tetszésemet...nem volt rossz...de csak azért kap 7est, mert a sorozatot szeretem....könyv felejthető lesz azt hiszem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése