2009. augusztus 16.

Dr. Csernus Imre: A nő (10/8)

„Ez a könyv, ha minden összeáll, a NŐ-ről fog szólni, ami a férfiak imádatának a tárgya, az örök és megfoghatatlan csoda, amit már sokan leírtak és megfogalmaztak. Én meg arra vagyok kíváncsi, hogy hogyan lesz valakiből jó Nő! Nehéz téma, de ahogy megfigyeltem, ez mindkét nemet egyformán izgatja.” Szóval igen, Önöknek, kedves nőtársaim és persze, hogy Önöknek is, a teremtés koronáinak, drága férfiak! És miért lesz érdemes elolvasni? „Ami tény, a könyv elolvasása senkit sem fog jobb nővé tenni! Ezt felejtsük el! Kihangsúlyozom: az elolvasása. Az elolvasás lehet, hogy felhívja az emberek – legyenek akár nőneműek vagy hímnemek – figyelmét bizonyos dolgokra, folyamatokra, esetlegesen információtöbbletet ad. De azzal már illik valamit kezdeni a gyakorlatban is, az illető saját életében. Nagyon sok ember olvas el különböző önismereti figyelemfelhívó könyveket, s akkor azt gondolják, így sokkal több pénzt fognak keresni, meg sokkal jobb emberek lesznek. Sajnos, ez nem működik. Az elolvasott és felismert dolgok gyakorlati alkalmazása azt teljesen más.”

Mostanában kicsit sok pszicho könyvet olvastam...így Csernus ezen könyve is belekívánkozott az olvasó listámba...végre mikor beszereztem, kezembe véve már a borító megtetszett...hogy miért passz...tükrözi a nő lelket...kusza és ez jó:)
Kicsit lassan rágtam át magam rajta..mivel próbáltam nem csal elolvasni, ha nem egy két dolgot kicsit megrágni a Balaton parton ülve...átgondolva, hogy mit tennék ilyen esetben, mint amit a könyv leírt...
Tény hogy Csernusnak van egy fajta stílusa..amit vagy vki vagy szeret vagy nem...de senkit sem hagy hidegen...ez a lényeg...néha engem is felcseszett...hogy ő ezt honnan tudhatná...aztán meg bólogattam...hogy igen nők...tipikus....tipikus hibák...stb.
Kérdés továbbra is nyitott...mitől nő egy nő? és mitől leszünk jó nők??
Erről mindenki máshogy vélekedik és mindenki mástól érzi azt hogy ő jó nő vagy nem...
Meg tudjuk e élni a nőiségünket vagy elnyomjuk a gyerekek vagy a pasik miatt....és csak őket kiszolgálva éljük rövid kis életünket??
Mivel lehet jobbá tenni, azt hogy jobban érezzük magunkat bőrünkben és a női szerepünkbe....
Minden korszaknak más a nő ideálja???És mi van ha ez nem is trend követős dolog...
És minden a külsőségen múlik??
Szóval vannak benne érdekes kérdések,amik agyalásra adhatnak okot...már aki néha használja azt amit kapott az égiektől.
Minden esetre azért alig várom, hogy A férfit is a kezembe kaphassam lassan...jah és ezt most nem szó szerint:D

2 megjegyzés:

  1. nos, én is olvastam, talán 1,5-2 éve. nekem pl. tetszett a stílusa, néha ugyan felháborító volt, de az igazat mondta.

    "a seggbe basszuk a nőiességünket" maradt meg nekem nagyon :)

    asszem megért egy újabb olvasásra. bár most A férfi vár otthon :)

    VálaszTörlés
  2. @Wera: Freud kiszól: az idézet helyesen "agyonbasszák önmaguk nőiességét". ;)

    VálaszTörlés