2009. szeptember 18.

Sophie Kinsella: Egy boltkóros naplója (10/5)

" Kell egy kis kölcsön,hogy nyugodtan költsön…. Volt már olyan, hogy a hiteledet egy másikból fizetted ki? Sikerült már valaha meggyőznöd magad, hogy ha akciós terméket veszel, azzal tulajdonképpen pénzt keresel? Felvidít egy új cucc, ha rossz kedved van? Igen? Akkor te is boltkóros vagy! Akárcsak Becky Bloomwood, aki képtelen ellenállni a boltok csábításának, és csak vásárol, vásárol, vásárol. A sors iróniája, hogy miközben vásárlási mániája következtében egyre nőnek az adósságai,..."

Mindenki hallott már erről a könyvről és mindenki hallott a filmről is...
Egyiket másikat talán már láttuk is...
Én a filmmel kezdtem mert azt tudtam először készhez kapni...aztán vettem kezembe a könyvet...küllemre csajos....mint a kép is mutatja...de nem sokkal adott többet a könyv a filmnél...hiszen állandóan csak azokkal a képekkel, helyszínekkel tudtam elképzelni, amit az amerikai álomgyár a képernyőre rakott....
Szóval lehet az én hibám, hogy annyira nem tetszett Rebecca olvasós története...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése