2009. március 17.

Kathy Lette: Hogyan öljük meg a férjünket (10/6)

"A házasság ugyebár csupa öröm, de nincs az a nő, aki olykor ne kívánná a férje halálát… csak egy picikét. "

Régóta kinéztem már ezt a könyvet hogy olvasásért kiált....majd Ninetta is bereklámozta nekem...így a könyvtárban beszereztem egy példányt:)
Majd hazavittem..és a családi bulin nagy figyelmet kapott a nők körében a címe...ott kellett hagynom minden hol ahol az urak elolvashatták...a borítót...:)
Egyébként a cím figyelemfelkeltő, a borító csajos így tetszik...
Viszont a történet már nem annyira...3 barátnő és a házasságuk egyiknek sem tökéletes...
Én azért nem röhögtem halálra magam ezen a könyvön...valahogy inkább bántott az, hogy ez valóban így működik...sehol sincs jól működő házasság már...ijesztő...de volt valaha is...mit várjon az ember lánya ezek után...
Volt benne egy két jó poén..nyomozás és felismerés...bosszú és fiatalkorú "megrontása"....szóval..nekem inkább szomorú volt, hogy tényleg jó példákat írt le a író...és ez tényleg így van...jó nem végződnek általában gyilkosságokkal a házasságok...:) De a megcsalás, boldogtalanság, kihűlt ágyak egy idő után mindenhol megjelenek...
Szóval nekem inkább szomorú volt, mint felvidító...hiába a poénok és a jól megírt történet..
De lehet ha más időben olvastam volna, akkor jobban tetszett volna..most annyira nem fogott meg...nem rossz könyv és érdemes elolvasni egyszer biztosan..de az én könyves polcomon saját példány biztos, hogy nem lesz belőle:)
Így sajnos nem tudom jobbnak ítélni, mint 6pontosra..sorry mindenkitől, aki nagy fanja a könyvnek..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése