2009. március 7.

Rejtő Jenő: Egy bolond száz bajt csinál (10/5)

Egy újabb Rejtő Jenő könyvet végeztem ki...de sajnos ettől most nem voltam nagyon elájulva...kicsit olyan uncsinak éreztem...valahogy nem igazán fogott meg a történet...jó nem mondom azt, hogy rossz volt..mert, azért végig olvastam becsülettel:)
De ez a könyv nem igazán lett a kedvencem...vagy csak most így hirtelen túl sok Rejtőt olvastam és kicsit kell pihentetnem:)
Vagy nem tudom miért nem fogott meg annyira most az ahogy ír...na jó tényleg jól ír...de nekem most nem igazán volt izgi...nem erre számítottam a Vesztegzár...és A szőke ciklon után...
Kicsit csalódással tettem le a könyvet és most kicsit elvette a kedvem a Rejtőktől..pedig itt sorakoznak szép sorjában az olvasandó kupacomban.:)
A történet bolondokházában játszódik ahová becsukatja a gazdag srácot a családja, mert nem egy úrinőt akar feleségül venni...aztán a srác ismerkedik a zárt osztályon...különös figurák..majd a menyasszonya is berobog a történet ezen részénél...szökés..vagy nem...akit érdekel azért olvassa el...nekem ez egy olvasásos volt...de ízlések és pofonok:)

1 megjegyzés:

  1. Pedig nekem Az egy bolond száz bajt csinál első helyen van. Engem nagyon megnevettetett :)

    VálaszTörlés